Get Adobe Flash player

Εκδηλώσεις - Δράσεις

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Χιονοδρομικό Κέντρο 3-5 Πηγάδια

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Χιονοδρομικό Κέντρο 3-5 Πηγάδια

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Χιονοδρομικό Κέντρο 3-5 Πηγάδια

 

Στα πλαίσια του προγράμματος "Γνωριμία με τα αθλήματα σε ειδικές συνθήκες" πραγματοποιήθηκε στις 13 Φεβρουαρίου 2017 εκπαιδευτική επίσκεψη στο Χιονοδρομικό Κέντρο Νάουσας "3-5 Πηγάδια". Οι 33  μαθητές των Ε και ΣΤ τάξεων που πήραν μέρος στη δραστηριότητα έκαναν μαθήματα: Αλπικό Σκι και Λανγκλάουφ από πεπειραμένους δασκάλους χιονοδρομίας με αποτέλεσμα όλα τα παιδιά να "κατέβουν" με χαρά τις πίστες αρχαρίων του βουνού. Συμμετείχαν και στο πρόγραμμα για την απόκτηση Διαβατηρίου Χιονονιφάδας που οργάνωσε η ΕΟΧΑ σε συνεργασία με τον ΕΟΣ Νάουσας και το Χ/Κ 3-5 Πηγάδια. Έλαβαν την πρώτη τους ΧΙΟΝΟΝΙΦΑΔΑ στο Αλπικό Σκι και στους Δρόμους Αντοχής. Συμμετείχαν οι γυμναστές του σχολείου Τόσιου Δέσποινα και Μάινος Κων/νος και οι δάσκαλοι των τμημάτων Καζούκας Αλέξανδρος και Αλδάκος Θεόδωρος.

 

Βραβείο εξαίρετης δημιουργίας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Βραβείο Εξαιρετικής Δημιουργίας

 

 

Την Κυριακή, 26 Νοεμβρίου 2016, στο Αμφιθέατρο του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης, στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκε μια λαμπρή τελετή στην οποία παραβρέθηκαν σημαντικά πρόσωπα της πολιτικής, κοινωνικής, επιστημονικής και πολιτιστικής ζωής της χώρας.

Στην εκδήλωση αυτή βραβεύτηκαν τα σχολεία που διακρίθηκαν στον 3ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό του Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης και της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας με θέμα: «Το σχολείο μας. Το σχολείο που ζήσαμε-Το σχολείο που ονειρευόμαστε». Ένα από τα σχολεία που βραβεύτηκε με το «Βραβείο Εξαίρετης Δημιουργίας» ήταν και το 9ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας, για τη συμμετοχή του με μία ταινία μικρού μήκους που δημιουργήθηκε στο μάθημα των Γερμανικών από την καθηγήτρια Χριστίνα Δημητριάδου και τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης Άγγελο Πάζη και Φωτεινή Καϊμακάμη. Το θέμα της ταινίας ήταν η αληθινή ιστορία της RubyBridges, ενός μελαμψού κοριτσιού που τη δεκαετία του ?50-?60 βίωσε έντονο το μίσος των συνανθρώπων της μόνο και μόνο επειδή είχε άλλο χρώμα. Εκείνη όμως διεκδίκησε το δικαίωμα στη ζωή χωρίς διακρίσεις και το δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Τα παθήματα της Rubyκαι η ιστορία της χρησιμοποιήθηκαν για να σταλεί στην κοινωνία το μήνυμα, ότι το σχολείο, είτε του παρόντος, είτε του μέλλοντος, οφείλει να διδάσκει τα ανθρώπινα δικαιώματα.

 

Παγκόσμια ημέρα αφιερωμένη στον Αθλητισμό

Την  Δευτέρα 3/10/2016  παγκόσμια ημέρα αφιερωμένη στον Αθλητισμό με θέμα «Νιώσε τη χαρά της άθλησης χωρίς το άγχος της νίκης και το φόβο της αποτυχίας ? Αθλητισμός ? Δικαίωμα για όλους »πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία αθλητικές δραστηριότητες ,κινητικές δραστηριότητες ,παιχνίδια με την συμμετοχή όλων των μαθητών. Επίσης οι μαθητές παρακολούθησαν videoσχετικής θεματολογίας, δημιούργησαν κολλάζ, ζωγράφισαν, έφτιαξαν χειροτεχνίες, διάβασαν βιβλία και συζήτησαν. Ήταν μια  μέρα δημιουργική ,τα παιδιά  χάρηκαν, διασκέδασαν , έπαιξαν και διδάχτηκαν την χαρά της Άθλησης χωρίς το άγχος της νίκης.

 

Μερικά στιγμιότυπα από τις δραστηριότητες

 

 

 

 

 

Επίσκεψη του Σχολικού Συμβούλου Γαλλικής Γλώσσας κ.Λ.Παρτσανάκη στο σχολείο μας

Επίσκεψη του Σχολικού Συμβούλου Γαλλικής Γλώσσας  κ.Λ.Παρτσανάκη  στο σχολείο μας

Την Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016 το σχολείο μας είχε την τιμή να φιλοξενήσει  τον Σχολικό Σύμβουλο Γαλλικής Γλώσσας Κεντρικής Μακεδονίας  κ. Λεωνίδα Παρτσανάκη . Ο κ. Σύμβουλος πραγματοποίησε μια πρωτότυπη υποδειγματική διδασκαλία στα δύο τμήματα γαλλικών της Ε΄ τάξης σε συνεργασία με τις καθηγήτριες γαλλικών του σχολείου, Έφη  Νάτσιου και Παναγιώτα Δημούλα.

Μέσα σε μια φιλική ατμόσφαιρα  γεμάτη χαρά και ενθουσιασμό που δημιούργησε ο ίδιος ο  κ.Παρτσανάκης, τα παιδιά  αρχικά  έμαθαν για τη δυνατή φιλία ανάμεσα σε δυο ζωάκια παρακολουθώντας ένα βίντεο , στη συνέχεια έπαιξαν θέατρο και διασκέδασαν μιλώντας γαλλικά!  Τέλος, τα παιδιά ευχαρίστησαν τον κ. Παρτσανάκη για την επίσκεψή του και του ζήτησαν να μας επισκεφτεί ξανά!

 

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΤΗ 2016

Mια ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗ ατμοσφαιρα γεματη γλεντι και ΧΟΡΟ ΣΤΟ 9Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ

 

            Την Τσικνοπέμπτη, 3 Μαρτίου 2016, έγινε το παραδοσιακό τσίκνισμα της Ναουσαίϊκης Αποκριάς στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας. Μέσα σε ατμόσφαιρα γεμάτη ζωντάνια, κέφι και  χορό, την παράσταση έκλεψαν οι μικροί μαθητές, οι οποίοι μασκαρεμένοι πήραν μέρος στο διαγωνισμό χορού, μάσκας και μασκαρέματος που οργανώθηκε από τους δασκάλους τους. Μαζί με τους μαθητές διασκέδασαν οι γονείς και οι δάσκαλοι οι οποίοι  ντυμένοι καρναβάλια έδωσαν το δικό τους πολύχρωμο τόνο στην όλη εκδήλωση που πλαισιώθηκε και από πλούσια εδέσματα, προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και του σχολείου.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ Χ.Κ 3-5 ΠΗΓΑΔΙΑ

Την Δευτέρα 8/2/2016 πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική ? ενημερωτική και περιβαλλοντική εκδρομή από το 9ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας στο Χ.Κ. 3-5 Πηγάδια. Τα παιδιά  έκαναν μάθημα σκι από έμπειρους εκπαιδευτές, ενημερώθηκαν για την λειτουργία το Χ.Κ. κα την τεχνητή χιονόπτωση. Η εκδρομή είχε μεγάλη επιτυχία , τα παιδιά συνόδευσαν οι δάσκαλοί τους και οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής.

Christmas party

Με αφορμή το μάθημα με χριστουγενιάτικες συνταγές από το βιβλίο των αγγλικών της Ε' τάξης, η εκπαιδευτικός της αγγλικής κ. Ελένη Δολδούρη και οι μαθητές των τάξεων Ε1 και Ε2 οργάνωσαν ένα πολύ πετυχημένο πάρτυ με μεγάλη ποικιλία νόστιμων χριστουγενιάτικων και όχι μόνο εδεσμάτων και μ' αυτόν τον τρόπο  τα παιδιά μπήκαν στο πνεύμα των χριστουγέννων ευχάριστα και διασκεδαστικά

Ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου

  Στις 11 Σεπτεμβρίου 2015 πραγματοποιήθηκε στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας ενδοσχολική επιμόρφωση στους εκπαιδευτικούς του σχολείου με θέμα: «Ο αναστοχασμός του εκπαιδευτικού και ο ρόλος του στην επαγγελματική του εξέλιξη ».

  Εισηγητής του θέματος ήταν ο εκπαιδευτικός του σχολείου Παπαδόπουλος Ιωάννης, ο οποίος ανέφερε ότι ο αναστοχασμός είναι μία διαδικασία κατά την οποία μετασχηματίζεται η εμπειρία και η θεωρία σε γνώση. Για να υπάρξει γενικά «συνειδητή αναστοχαστική δραστηριότητα», ο αναστοχαζόμενος πρέπει να «ξαναζήσει» την εμπειρία, κάνοντας συνδέσεις μεταξύ των πληροφοριών και των συναισθημάτων που του προκάλεσε η εμπειρία. Ο  εκπαιδευτικός στοχασμός, νοείται ως μια διαρκής διαδικασία ανάλυσης της διδακτικής πράξης, κατά την οποία ο στοχαζόμενος εκπαιδευτικός εκτιμά το ιδιαίτερο πλαίσιο στο οποίο καλείται κάθε φορά να ασκήσει το διδακτικό και παιδαγωγικό του έργο και διαμορφώνει ανάλογα τις διδακτικές και παιδαγωγικές του επιλογές.

  Την παρουσίαση παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου και ακολούθησε συζήτηση πάνω στους προβληματισμούς και τα ερωτήματα  που προέκυψαν.